лого Лийн Институт прозрачно
организатор

Лийн Институт България

Лийн Институт България има за цел да помогне на бизнеса в България да се запознае с най-добрите практики при подобряването на организационната култура и процеси, и да ги поведе по пътя на тяхното успешно приложение.

speaker_info

About The Speaker

Christopher G. Thompson - speaker Lean Summit Bulgaria 2020

Кристофър Дж. Томпсън

Директор на Lean Institute Brasil. Участвал е 16 години в разпространението и внедряването на lean в Латинска Америка. Помага на над 300 компании да развиват своята lean трансформация, като подобрява модела на управление и организационна култура. Работи в разнообразни сектори като автомобилна индустрия, аеронавтика, металургия, строителство, хранителна индустрия, технологии, финанси, здраве, химическа индустрия и услуги. През последните години, Кристофър води организациите към тяхната дигитална lean трансформация, като използва фундаментални концепции и адаптира стъпките към промяната според нуждите на всяка компания. Той е магистър инженер в Политехническия департамент в Университета на Сао Пауло, а освен това е и Scrum Master със специализация по Дизайн Мислене в Масачузетския технологичен институт (MIT).

Кристофър-Дж.-Томпсън

Тема

11:30 - 12:00

Дигиталната революция: Правилното решение за грешния проблем

Много се говори за прилагането на подвижността в дигиталната трансформация на компаниите, те всички искат да бъдат свързани по най-модерния начин, да използват ефективно чатботове с изкуствен интелект и роботизация за по-голяма продуктивност, а също и да обработват данни в голям мащаб за стратегическо взимане на решения. Измерими показатели „на суетата“ разкриват успехът на компаниите, но често маскират истинското изживяване на клиентите.

Основният елемент на всяко едно успешно пътешествие към lean е синхронизиране на мисията заедно с доставянето на стойност, която е свързана с нуждите на клиентите. Потребителското изживяване е нещо индивидуално и ролята на потребителите като главни герои в потока на стойност, създаден от компанията, трябва да бъде с минимални загуби от тяхна гледна точка. Когато ние мислим по lean начин, използваме подвижност заедно с технологиите като средство, тогава настъпва истинската дигитална трансформация.